Solig & Underbar dag

Det blev som sagt en picknick på eftermiddagen med Annika =). Vi träffades vid mataffären och plockade med oss lite smått och gott, blev lite vindruvor, brieost, kex, baguette osv. Gick och satte oss på gräset vid ån, åt lite och pratade. Var riktigt härligt att sitta i solen, varmt och skönt!!






Fina Annika =)!!



Vi avslutade picknicken i det vackra vädret med en promenad runt ån =). Stannade på hemköp och plockade med mig lite ägg och paprika hem =P. Kom hem och vände i dörren. Gick ner och sålde en bok till en av mina nollan och vi snackade i drygt en timme, alltid lika trevligt att prata med honom.

Har inte hunnit mycket mer än att ha hoppat i pyjamasen ;), svarat på mail och tvättat lite. Har alltså pluggandet kvar, men jag ska nog "bara" läsa en del ikväll. Har inte hunnit kolla något Sex and the City heller =(, men jag kanske hinner det senare ;). Oj, såg just att Morden i Midsomer börjar strax. Det vill jag ju se =).

Potatisklyftorna är i ugnen och jag bara väntar...är riktigt hungrig nu. Imorgon har jag eftermiddagsföreläsning, så planen är att gå upp tidigt och sitta hemma och plugga kalkylering i ett par timmar innan skolan. Så får det bli =).

/Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0