Snart är det dax

...för Idol =)!! Jag tycker dem första programmen är bäst med alla auditions, igår var min favorit Jon.


Grym!!! Hoppas han går lååååångt =).

Idag har varit en ganska jobbig dag med alldeles för mycket skolarbete. Kom inte hem fören 18.20 och då var jag enormt trött *gäsp*. Jag hade ju som sagt tänkt gå ut och springa, men jag orkade verkligen inte. Gick till mataffären istället för att handla ingredienser så att jag kan fixa en tårta till Richards födelsedag =). Hade egentligen tänkt åka iväg till Willys efter skolan imorgon, men det blev lite ändrade planer. Min kära farfar ringde idag och undrade om han och farmor fick komma förbi en sväng imorgon kväll och bjuda oss på middag =). Det var längesen jag träffade dem, så det tackade jag inte nej till! Så därför köpte jag tårtingredienserna idag.

Nu Idol...hörs snart igen!
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0