Smyckad



 


Idag valde jag att ha lite smyckade fingrar och handleder. Jag har ringar från H&M och Guldfynd, armband från Bianco och klocka från Ur&Penn.

Nu är jag precis hemkommen från föreläsningen. Min lärare sa precis det som stod i boken =(, känns så onödigt att slösa sin tid på att gå på en sådan föreläsning när man istället kan sitta hemma och läsa, samt räkna. Jag har kommit fram till att jag är för "rädd" att missa något, någon gång av alla dessa timmar så kanske han säger något som är viktigt...jag väntar fortfarande =(!!! Aja, inte så mycket att göra något åt. Richard är ju på praktik idag och jag vet inte när han kommer komma hem, så det får nog bli en promenad i alla fall.

Solen skiner, men det är småkallt i luften (vilket det inte varit i helgen). Så jag får pälsa på mig lite när jag ska lunka runt ute =). Resten av eftermiddagen/kvällen ska ägnas åt att läsa i boken, kolla några avsnitt Sex and the City (hann inte med några igår!) och diska (Richard står för maten och jag diskar).

En banan och ett glas mjök, sen ger jag mig ut.
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0