Polkagris =)

Ååå, varför går tiden så fort på kvällen? Jag tjatar om att jag hela tiden går och lägger mig försent och att jag har så mycket att göra på kvällarna. Men det gäller väl egentligen bara att planera sin tid väl och det är jag ganska dålig på under kvällen =(. Fastnar jag framför ett tv-program så försvinner en timme där, det ska lagas mat, kanske tvättas lite och samtidigt plugga. Mycket kommer ivägen för det jag kanske borde göra, som plugga t.ex. Aja, nog med tjat...

...till min kväll istället ;). Gick som sagt ut och sprang. Det var jobbigt, men jätteskönt att skaka av sig lite kalorier =). Kom hem och körde lite sit-ups, armhävningar och knäböj. Hoppade in i duschen och fixade sedan iordning middagen, kyckling, ris och sallad. Blev två matlådor att ta med till skolan för min del =)!! Fastnade (!) sen framför tv:n då det var både Morden i Midsomer och Poirot, några favoritprogram ;). Men jag har även hunnit med en maskin tvätt till och en del tal i boken. Min plan från början var att jag skulle sova vid 00, men jag flyttar fram den planen till 00.30 istället =P. Då får jag i alla fall 8 timmars sömn!!

Appropå Polkagris så hittade jag en av mina absoluta favoritklänningar när jag städade garderoben igår =). Det är en polkagrisklänning som jag trodde hade försvunnit av någon konstig anledning =S. Men nu är den åter i min ägo (eller har ju egentligen varit det hela tiden...men men).

Jag i min snygga polkagrisklänning 2007!
Tror bestämt att det får bli den på fredag när vi ska ut och fira pojken som fyller 21 =)!

Nu ska jag strax sova. Sov gott!
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0