Mitt andra hem...

...är skolan!! Jag tillbringar den mesta delen av min vakna tid i skolan. Idag var jag där från 10 till 18 =(. Jag är en människa som uppskattar att vara hemma och bara vara. Inte bry sig om hur man ser ut osv. I skolan är det bara studier och press som gäller =(. Det ska ju vara som en arbetsvecka att gå i skolan, så det börjar ju bli det nu ;).

Förutom att vara i skolan har jag ätit god middag som Richard lagade till mig i form av pannbiff och potatis. Annars har jag inte orkat göra så mycket mer. Hade hoppats på att det var Idol idag, men tydligen inte =(. Jag som hade längtat efter det!!! Aja, jag väntar otåligt till imorgon.

Kom på att jag tog en bild igår innan jag gick ut och sprang ;).

Såhär knallig i gult såg jag ut när jag sprang igår, det hann bli mörkt så då var jag en jättestor reflex ;). 100 gånger snyggare än en reflexväst i alla fall =). Både tröja och byxa kommer från Stadium.

Ikväll ska jag se Roast på Berns, får se om det är något att ha ;). Först blir det CSI NY =).
Höres senare!

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0