Miss Duktig

Idag har varit en intensiv och givande dag!!
Först började vi med föreläsning, som jag faktiskt hängde med på. Den här föreläsaren är snarare för långsam, jämfört med den andre som gick alldeles för fort fram =P. Aldrig är man nöjd ;). Men jag gillar den här läraren, han verkar kunnig, men samtidigt hjälpsam. Efter föreläsningen köpte jag och A biljett till sittningen som är på fredag nästa vecka, ska bli jätteroligt =).

På eftermiddagen blev det nästan 3 timmars läsande i Affärsredovisningsboken. Sedan hem och byta om, efter det en runda löpning på 1 timme =). Stretch, 100 sit-ups samt dusch efter det. Till middag blev det tortillas, mums!! 

Ikväll hade jag tänkt gå och lägga mig i hyfsad tid, alltså ungefär vid 22 =). Efter The Mentalist

Tänkte visa lite smycken jag köpte i Göteborg innan jag kilar!

 
En supersnygg klocka från Missäy i Nordstan.

 
Halsbandet som jag köpte på Hard Rock Café i lördags =). Fint va??

Imorgon blir det föreläsning, läsa en massa och fika med Annika =). Nu är det läggdags!
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0