KLAR!

Nu har jag fått sova ett par timmar till och det var jätteskönt =)! Känner mig hyfsat pigg, men kanske inte just till att studera kalkylering =(. Jag har drömt om den himla inlämningsuppgiften hela natten =S och varit orolig för att läraren ska skälla ut mig för att jag missuppfattat något (han gjorde det igår...). Så nu har jag fixat klart den och skrivit ut den! Ska slänga i mig en macka och hoppa i lite kläder, sen cyklar jag till skolan och lämnar in den. Då är det ur världen sedan.

Efter det stannar jag nog på bibblan i ett par timmar och pluggar på dem vanliga uppgifterna. Efter det är det bara hem och då ska jag och Richard på stan =). Vi ska fixa en försenad födelsedagspresent till hans mamma, hämta (låna) en extrasäng som Richards storebror ska sova på och handla lite snacks till kvällen. Det ska bli roligt att träffa alla hans syskon igen (förutom M som är i USA förstås). Det dyker nog även upp ett par kompisar till Richard. Kan nog bli en riktigt rolig kväll!

Nu ska jag bege mig, så att jag hinner med allt jag ska göra innan hans syskon kommer vid 20.
Ha det fint idag!

/Elin


Häftiga blommor som Richard fick av farmor och farfar igår =). Jättetack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0