KALKYLERING

...is the shit ;)! Haha...vilken normal "ungdom" sätter sig en lördagkväll och pluggar kalkylering? Typ ingen. Men har man inte följt sin planering för dagen så är det bara att sätta sig på kvällen ;). Allt tar så mycket längre tid än vad man tror =(. Som jag skrev tidigare så tog bullarna en halv dag och städning är ju en evighetssyssla, och då har vi inte pratat om att tvätta...det vill ju liksom aldrig ta slut!!

Efter förra inlägget har jag i alla fall städat klart =), så nu känns det fint här hemma igen. Har bytt lakan i sängen (igen) =), så det ska bli mysigt att krypa ner. Har även hunnit plugga en hel del =), skönt!!


Såhär kan det se ut när jag pluggar kalkylering ;). Eller i alla fall ikväll =), har laddat upp med grönsaker och dipp!

Bara för att jag hunnit en del ikväll innebär det inte att jag inte har massor att plugga imorgon också =(. Jag vet att jag ligger hyfsat bra till, men helst av allt vill jag ligga helt i fas! Jag ska plugga i några timmar imorgon och så får vi se hur långt jag hinner. Som sagt, allt tar längre tid än man tror =(. Först och främst ska jag nog kila ner till mataffären när jag vaknar och köpa rödbetssallad så att jag kan göra köttbullemackor =), har längtat länge efter det =P. Sedan blir det plugg, löprunda och mera plugg...rolig söndag =(!

Nu är jag äntligen klar med Richards födelsedagspresent =). Han fyller 21 på fredag nästa vecka och jag har en superbra present på lager ;). Ni får veta när han fyller år (han kan faktiskt tjuvkika här).

Innan jag hoppar i min pyjamas och kryper ner i nybäddade sängen ska jag visa er en bild på vårt badrum =). Nystädat och fint!


Vi har egen tvättmaskin med inbyggd torktumlare, lyx!
Vi har en jättecool dusch med inbyggd ångbastu, lyx!
Det som är negativt är att handfatet (inte med i bild, finns till vänster) är jättelitet och det är ganska svårt att tvätta ansiktet utan att det blir en pool under =P.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0