Housewife

Ibland känner jag mig som en sådan ;). Efter Idol, som inte alls var lika bra som igår, så började jag plocka undan allt skräp som samlats här hemma dem senaste dagarna =P. Diskade även bort all disk, drog en repa med dammsugaren och fixade mig en matlåda till imorgon (studentmat med makaroner och köttbullar blev det!). Nu är det alltså hyfsat rent och snyggt här hemma, jag vågar i alla fall ha gäster ;).

Har fått lite ny energi efter att ha ätit lite middag bestående av fiskbullar och potatis idag igen =) och slappat en timme i soffan. Men nu börjar tröttheten komma över mig igen och jag känner att ögonlocken är tunga. Stackars Richard ska upp vid 06 och jag tänkte försöka göra ett försök att ta mig upp vid 07 ;). Vi får väl se hur det går...

Ska i alla fall betala en räkning nu och sen ska jag krypa ner i sängen *gäsp*. God natt!

/Elin


Hårband från Forever 21 och örhängen från H&M =)

Kommentarer
Postat av: emelie

Otroligt söt<3

2009-09-11 @ 22:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0