Höst?

Löven faller sakta men säkert från träden, termometern sjunker i temperatur och folk börjar klä på sig med halsdukar och mössor. Måste hösten komma redan? Jag som precis plockat bort allt vad stickat heter =P, måste jag plocka fram det redan nu?

Jag är inget stort fan av hösten. Eller egentligen är det ju vackert med alla färgglada löv som ligger som tjocka täcken på marken. En riktigt vacker höstdag när solen skiner, samtidigt som det är lite småkyligt (så man kan ha en STOR halsduk virad runt halsen) och man går en promenad runt ån, DÅ gillar jag hösten ;)! Men förra året var 85% av alla dagar gråa, regniga och allmänt deppiga...det vill jag inte ha i år. Vi hoppas och håller tummarna för att alla dagar blir som den jag beskrev ovan ;), för då orkar även jag med hösten i år =).

Nu har jag varit ute och gått med stavarna. Känner mig lite småtöntig när jag är ute och går med stavar, men jag orkar inte bry mig så mycket. Det är i alla fall riktigt bra träning då man tränar både över- och underkroppen =). När jag kom hem blev det en snabbdusch och middag på det (pyttipanna, rödbetor och stekt ägg). Sitter just nu och smälter maten, men ska snart ta cykeln till Netto (YES!) och handla lite som fattas hemma. Kvällen blir annars väldigt lugn, ska verkligen försöka komma i säng i tid. Har endast planerat att läsa ett kapitel i Kalkyleringsboken, skriva ut bilderna på mina skor och klistra upp och sen chilla. Det borde väl inte ta så lång tid? Eller? =P. Haha...vi får väl se!

Ska visa er alla en bild på hur jag såg ut för några år sedan och hur jag ser ut nu!

Var jag snyggare förr?? ;)

Nu är det Netto som gäller, hörs innan sovtime...gissa vilken tid det blir =P.
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0