Göteborg

Nu är jag (vi) ÄNTLIGEN i Göteborg =).
Resan hit gick bra, men var ganska seg, med många stopp. Det tog 4,5 timme med buss från Linköping. Jag sysselsatte mig genom att prata med Richard, sova och kolla Sex and the City på datorn. När vi äntligen kom fram gick vi till hotellet som ligger precis bredvid Nordstan. Båda var enormt hungriga, så vi ställde bara av oss sakerna och gick och åt lunch. Det blev gamla hederliga donken ;). Gott och snabbt när man är hungrig!

Vi gick runt i det stora centrumet bland "miljoner" av människor. Jag köpte bara en sak idag ;).

Köpte den på Rut m.fl. Vi fick även med oss lite godis och lite dricka till kvällen. Och nu sitter vi här i varsin säng och slappar lite =).

Vi ska alldeles strax gå iväg och bada samt basta lite här på hotellet.

Lyx!!

Ikväll ska vi gå ut och äta någonstans, men vi har inte bestämt vart än. Vi hörs!
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0