*Gäsp gäsp*

Snaaaart är det läggdags!! Ska upp vid halv sju imorgon =S...har lektion vid 8 *gäsp*. Sedan har jag och A räknat med att sitta HELA dagen för att bli klara med vår inlämningsuppgift =S och den verkade lite småjobbig när jag läste igenom den nyss. Men jag känner att det inte gör så mycket att plugga hela dagen eftersom jag ska slappa hela helgen (eller i alla fall inte plugga!!).

Idag har vi haft föreläsning och vi fick ingen uppgift, "jag skickar ut den ikväll"...man blir ju bara såååå trött!! Cyklade hem och kände mig otroligt omotiverad till att göra någonting, så jag satte på Sex and the City-boxen och kollade några avsnitt =). Vid halv 6 mötte jag upp Annika för en middag på Forno Italia (samma restaurang som jag och Richard var på i lördags), det blev en räksallad för min del idag =). Den var väldigt snyggt upplagd, men tyvärr ganska smaklös. Då rekommenderar jag pizzan hellre!! Vi fortsatte till Espresso House och tog varsin Chailatte. Satt och pratade om allt mellan himmel och jord, vi har så himla trevligt tillsammans. Är så otroligt glad över att ha Annika här i närheten =). Nästa vecka blir det fika eller middag, ska kanske fråga om bio?? Vi får se vad det blir!! Gick i alla fall hem och pratade med lite kompisar och mamma i telefon. Kollade sista halvtimmen på Idol och sen dess har jag bara tvättat lite osv.

Råkade ut för en ganska jobbig sak nu på eftermiddagen, det kallas missförstånd. En person skriver något i ett sms, en annan missuppfattar och så fortsätter det så. Jag är glad att vi pratade om det och förstod varandra =). Ibland är sms bra, men inte i sådana här situationer. Ta det hellre "face-to-face" eller om personen är långt bort, i telefon. <3 <3

Ska alldeles strax gå och lägga mig, väntar bara på att tvättmaskinen ska bli klar. Håller på att tvätta dem sista kläderna som jag ska ha med mig till Göteborg =). Räknar med att ha minilite tid imorgon kväll, så det är bäst att göra så mycket som möjligt nu!! Listan är skriven, kläderna är tvättade, så nu är det bara att packa ihop allt. Det kan väl inte ta så lång tid, eller?? =P

God natt <3!
/Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0