Fredag 090918

Jag hann inte blogga igår =(!!! Hade fullt upp hela dagen!!!

Började morgonen med att gå till bibblan och stanna där till ett. Tog väldigt långt tid att ta sig hem, det tog mer än en timme och i vanliga fall fem minuter =O. Träffade på Richards kompis utanför bibblan och vi stod och snackade ett tag, ringde E när jag var på väg hem och satte mig på en bänk i solen och pratade med henne och sen när jag precis var hemma så ropade några tjejer i klassen på mig ;). Satte mig med dem och pratade en liten stund, väldigt trevlig!! Det resulterade ju i att jag fick slänga i mig en köttbullemacka till lunch och sen gjorde jag och Richard lite ärenden på stan. Annars ägnades eftermiddagen till stor del åt städning =( och att fixa iordning mig.

Vid 18 kom A och T. Vi gick ner till affären och handlade mat inför kvällen. Det blev jättegoda hemgjorda hamburgare och klyftpotatis =). Sen kollade vi Idol, pratade, lyssnade på musik och spelade Pictionary. Vi hade en supertrevlig kväll som vi avsluta på NH. Det var urkass musik och dessutom var jag jättetrött. Så vi gick till oss igen och käkade glass och snackade ;). Kom i säng vid halv 3 =).


Kvällens blev ett "disko"-linne från H&M och byxleggings från Gina.


Jag och mina andra hälft <3.


Våra kära vänner A och T =).


Fin <3.


Puss <3.

/Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0