Födelsedagsmiddag!

Nu var det drygt en timme sedan vi kom hem från en riktigt god födelsedagsmiddag på restaurang Afrodite. Jag är fortfarande proppmätt! När vi var på stan tidigare idag letade vi efter restauranger, men hittade ingen som alla ville gå på. Så när vi kom hem tog jag till det smarta redskapet internet och började leta. Hittade då denna grekiska restaurang som faktiskt visade sig vara jättemysig med otroligt god mat =). Där äter jag gärna igen. För min del blev det ett vitlöksbröd till förrätt och grekisk sallad (rekommenderas verkligen!) till huvudrätt. Trodde verkligen inte att jag skulle bli såhär mätt på sallad...

...skönt att man hoppade i mjukisbyxorna och slängde sig i soffan direkt ;). Nu har hela Richards familj åkt tillbaka till Stockholm och det känns riktigt tomt =(. Dem har ju bara varit här i ett dygn, men det är så himla roligt att vara med dem =). Dem är så glada, positiva och roliga. Man har INTE tråkigt med dem! Dessutom har Richard försvunnit iväg för att gratta en tjejkompis som fyller år, så här sitter man i soffan med datorn i högsta hugg =P.


Mitt födelsedagsbarn och jag =)! Jag <3 (glassar!) dig.


Jag utanför restaurang Afrodite på Nygatan =).


Kolla in denna SNYGGA väska!! Den tillhör tyvärr inte mig, utan Richards storasyster. Jag var nära på att sno den ;). Nu ska jag ge mig ut på jakt efter en sådan =).

Imorgon är det söndag, min "sista" lediga dag innan skolan drar igång igen på måndag. Jag måste dock ägna ett par timmar till plugg imorgon, men det är skönt att man ligger i fas i alla fall! Sedan ska jag och pojkvännen ta bussen till Ikano-huset och handla lite mat och annat skoj! På kvällen har han innebandy och jag ska gå ut och springa en runda. Så dagen är fylld med saker att göra i alla fall. Först en rejäl sovmorgon!!! (Kommer säkert vakna klockan 9 =P).

Ha en underbar lördagkväll!!
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0