Evighetssyssla...

Jag har hittat ännu en evighetssyssla. Att skriva ut bilderna på alla mina skor, klippa ut dem och sätta fast dem på rätt låda osv. Det tar sån himla tid...och då har jag bara gjort tre lådor. Resultatet blev såhär;



Zooom:


Jag tycker att resultatet blir väldigt bra och jag fick tipset av H i min klass (hon har gjort likadant), tack =)! Nu kan jag äntligen "gömma" alla mina skor, men ändå ha koll på vilka jag har och i vilken låda =). Får fortsätta med detta projekt imorgon.

Klockan har precis passerat halv 12...lite senare än tänkt, SOM VANLIGT!! Men nu är jag i alla fall i sängen och ska bara byta om till pyjamasen, sen är jag redo att sova. Tänkte släcka absolut senast 12.

Imorgon har jag en föreläsning och en lektion, sen ska jag och A sitta kvar efter skolan en stund med inlämningsuppgiften. Så imorgon blir det ingen motion (förutom cykel till och från skolan), men det är bra att vila en dag nu =).

God natt Sverige!
/Elin

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tur att man inte har så många skor så man MÅSTE gömma dem! ;)



PUSS

2009-09-08 @ 19:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0