En rolig Fredag

Som jag skrev tidigare var gårdagskvällen jättetrevlig =)!! Richard hade sina syskon här och några av sina närmaste killkompisar. Vi lyssnade på musik, snackade, drack goda drinkar och hade det mys. Vid 23 åkte vi till HG (Herrgår'n) som ligger i Ryd. Detta är i vanliga fall mitt favoritställe, men igår var det ganska lite med folk och dålig musik =(. Men sällskapet som sagt, det var underbart!! Hur kvällen fortsatte hemma kan ni läsa i det tidigare inlägget ;). Nu låter jag bilderna tala för sig...


Kvällens outfit var självklart min polkagrisklänning som är köpt i Italien =). Me like!


Jag tillsammans med Richards otroligt snygga storasyster =).


Födelsedagsbarnet i en färgglad outfit ;).


Jag tillsammans med Richards lillebror! Han och Richard lika som bär?

Blev tyvärr inte mycket mer bilder än så, men det får duga ;). Träffade även en av mina nollan som jobbade som vakt på kvällen =).

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0