Bakar Bullar

Som ni VET har jag bakat massa bullar idag, ville bara visa er lite bilder innan jag fortsätter med städningen och börjar plugga ;).


Jag bakar i min faddertröja ;).


Första plåten vaniljbullar klar!


Vaniljbullar precis uttagna ur ugnen. MUMS!!

Har precis ätit upp min middag och ska vänta ett litet tag, sen blir det nog en bulle eller två ;). Funderar även på att skära upp lite morötter och paprika tillsammans med lite dipp, lördagsmys till Kalkyleringen? Haha...så får det bli! Dags att fortsätta med städningen så att jag blir KLAR någongång =).

Hoppas ni andra har en lite roligare lördagskväll än mig. Typ festar, umgås eller tittar på tv =)...allt är roligare än att plugga, typ!

/Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0