ÄNTLIGEN!!!

Äntligen hemma efter en alldeles för LÅNG dag i skolan =(. Som ni vet hade jag föreläsning och sen skulle jag och A fortsätta med inlämningsuppgiften. Det tog självklart mycket längre tid än vad vi hade räknat med och var klara vid sju. Jaaa, helt seriöst. Vi var i skolan från tio till sju...det är inte klokt!! Kom hem och slängde in lite mat i ugnen och har precis ätit upp mat samtidigt som jag kollar Idol.

Som ni kanske förstår är jag HELT slut nu och det blir förhoppningsvis en tidig kväll. Ska i alla fall bänka mig framför tv:n vid nio för då är det mitt absoluta favoritprogram Criminal Minds och det har jag verkligen längtat efter.

Oj, klockan är visst nio nu =P. Dags att byta kanal från Idol ;). Ha det fint!
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0