090930

Godmorgon kära läsare!!
Idag skiner solen, men det är bara 9 grader varmt. Så det blir att pälsa på sig lite, men samtidigt ha solbrillor på sig ;). Myspys.

Jag började min morgon med en stadig frukost.

Det är färskpressad juice (som jag pressade själv nu på morgonen), c-vitamin, mörkt bröd med korn och ost, löskokt ägg samt de dagliga vitaminerna.
Detta är en frukost som jag brukar stå mig ganska länge på =). Lyxade till det med juicen idag, annars brukar jag "bara" ha c-vitamin.

Dagen ser ut som följande. Först föreläsning, sen lunch, efter det massa läsande i biblioteket och vid halv 5 fika med Annika =). Skönt att avsluta eftermiddagen med något roligt, då har jag något att se fram emot ;).

Förresten somnade jag halv elva igår och gick upp halv nio idag! 10 timmar! Imponerad! ;)

Nu är det dags att äta upp frukosten, sätta i linserna och sminka mig. Ska även skriva ut lite papper till skolan.
See yá!
/Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0