090929

Ooops!! Blev inget mer inlägg igår kväll, men jag hade ingen motivation att skriva i bloggen =(. Idétorka kan man kalla det också ;). Somnade i alla fall i hyfsad tid igår och gick upp vid halv 8 idag. Har sen dess hunnit duscha, äta frukost, läsa, måla naglarna och sätta i linserna! Ska alldeles strax sminka mig och fixa frillan.

Idag är det föreläsning som gäller först. Med en ny lärare =). Jag har positiva förväntningar på det här delmomentet eftersom det första var urkasst. Det var det jag ägnade min kväll åt igår, att formulera ett beskrivande mail till våra klassrepresentanter som ska ha möte med programansvarig imorgon. Äntligen får man ur sig det man tycker och känner =). Efter föreläsningen ska jag och A försöka få varsin biljett till den årliga Herr- och Damsittningen som är om en och en halv vecka. Var så otroligt roligt förra året, så den vill man bara INTE missa. Sedan blir det lunch och stanna kvar i biblioteket och läsa, läsa, läsa. Vill verkligen förstå det här med affärsredovisning. Känns ganska viktigt att kunna i kommande arbetslivet!!

Får se hur jag spenderar kvällen, men jag antar att det blir en löprunda, lite Idol och tidig läggdags =).
Ha det fint idag. Förresten, idag skiner solen =D!! Igår cyklade vi i ÖSregn och jag hade ett helt regnställ på mig ;).

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0