090928

Ville bara säga att jag lever ;)!!
Har bara haft lite fullt upp sen jag kom hem igår kväll. Bussresan hem gick bra, jag sov ganska mycket =). Sedan somnade jag såfort vi kom innanför dörren, såå trött. Vaknade av larmet vid kvart över 7 imorse *gäsp*. Blev bara en snabb frukost och så innan det var dags för skola vid 9.

Då jag och A suttit med inlämningsuppgiften till halv ett så fick vi skippa första föreläsningen =(. Vi kände att vi bara ville bli klara och det är vi nu! Inlämnad och klart! Skönt. Då är det bara att sätta igång med nästa moment, Externredovisning. Jobbigt att börja med något nytt när jag inte förstått det första =S, jag hoppas det kommer gå bra...

Ska alldeles strax iväg på synundersökning (ÄNTLIGEN!!). Ska bli så skönt att få reda på vilken min rätta styrka är och beställa hem ett par brillor i den styrkan =).

Är seeeeeeg idag, så jag orkar inte motionera. Blev en hel del gång igår när vi gick runt i Göteborg, så jag vilar idag och kör en löprunda imorgon istället ;). Ska försöka lägga mig ganska tidigt ikväll också, måste få sova ordentligt i natt.

Hörs senare med mer info =)!!


/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0