090927

Sista dagen i Göteborg och på semestern =(!!

Vi börjar med gårdagskvällen. Vi kom iväg vid 8 ungefär och började promenaden med att stanna på den största godisaffär jag någonsin besökt, dem hade allt och lite till =P. Dessutom har jag nog aldrig köpt så mycket godis som vi köpte igår, men det var för att dem hade så roliga godisar som ingick. Typ Daim, 20 sorters klubbor, drumsticks, banana skids, refresher, twix, plopp osv.

  
4-gott ett måste om ni besöker Göteborg ;).

Vi fortsatte sedan promenaden till Hard Rock Café. Eftersom vi inte hade bokat bord fick vi en dosa och sen köpte vi varsin drink i väntan på ett bord =).


En Mojito och en Orange Dream.


Richard härmar en av dem manliga modellerna som gick modevisningen tidigare, haha...



När vi äntligen fick vårt bord strax efter nio gick det ganska snabbt att få maten =). Det var många födelsedagsbarn och svensexor på Hard Rock igår, lite roligt att se killarna göra bort sig ;). Haha...Maten var riktigt god och sällskapet toppen, tyvärr var jag jättetrött =(. Vid strax innan elva begav vi oss hem, jag med ett halsband (LOVE!) rikare ;).


Jag i samma t-shirt som på dagen och kavaj från Cubus.


Det blev en Ceasar Sallad för min del. Ni som känner mig vet att jag är svag för just den salladen ;). Tror att jag åt den varannan dag i USA första gången =P. MUMS!! Jag vet i alla fall hur en GOD Ceasar Sallad ska smaka ;).

Kvällen slutade med filmen Bad Boys och lite godis =). Sen somnade vi som stockar i våra sköna sängar.

Nu ska vi alldeles strax hoppa i lite kläder och gå ner till frukostbuffén som stänger om en timme. Är superhungrig =). Efter det blir det att packa ihop vårt pick och pack, checka ut och fundera på vad vi ska göra resten av dagen ;). Min plan är shopping! Jag vill köpa något nytt klädesplagg =). Hoppas jag hittar något fint!

Dags att röra på sig! Ska bara väcka pojkvännen här bredvid.
/Elin

Kommentarer
Postat av: Julia

jättefin kavaj! :)

2009-09-28 @ 16:12:55
URL: http://juliaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0