090926

Varför skulle jag bli YR just idag?? Jag vaknade vid 5 i natt av att hela rummet snurrade, var tvungen att sätta mig upp och öppna fönstret. Kunde knappt gå. Benen darrade och golvet gungade. Det låter som ett tecken på bakfylla, grejen är ju den att jag INTE drack något igår...(förutom en smirnoff ice). Jag la mig med huvudet högt i sängen och somnade tillslut om. Vaknade igen vid strax efter 8 och kände mig helt tung i huvudet. Bestämde mig för att gå och träna för att få igång kroppen. Sprang en halvtimme och mådde väl sådär efteråt (skönt medans). Har druckit massor med vatten och ätit en lagom stor frukost från frukostbuffén.

Jag känner mig inte riktigt kry på grund av detta =(. Varför skulle det bli såhär just nu?? När vi är på semester!! Jag antar att det beror på att jag varit stressad hela veckan, sovit dåligt, ätit dåligt och allt annat...och nu när jag slappnar av så kommer allt. Jag måste skärpa mig!! Jag måste sluta stressa upp mig hela tiden och ANDAS. Kunna ta en timme och bara vila. Gå och lägga mig i tid, äta ordentlig mat och träna regelbundet.

Jag ska dock ignorera detta snart. Vi hade tänkt ge oss ut på en shoppingrunda samt kanske köra en runda minigolf om det är öppet =). Kanske promenerar lite igenom Göteborg också. Vädret är molnigt och lite halvtråkigt, men vi har ju varandra ;). Nu ska jag vila en liten stund till och sen göra mig iordning.

Ha en fin dag <3!!
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0