090923

Göteborg närmar sig med STORA steg =)!! Igår skrev jag packlista, men hjälp vad svårt det är att bestämma sig för vad man vill ha med sig =P. Vill helst ha med mig 15 par skor, men eftersom vi bara ska vara där i tre dagar så känns det lite onödigt...snacka om I-landsproblem!

I natt har jag sovit 10 timmar, det ni! Somnade elva och vaknade nio. Hoppade i träningskläderna och gick ut på stavgångsrundan. Det var bra väder att motionera i. Det blåste lite, men var samtidigt inte enormt kallt.



Efter passet har jag hunnit stretcha och duscha. Sitter för tillfället och äter lite frukost. Appropå frukost, vad gott det ska bli med frukostbuffé på lördag och söndag...MUMS!! Aja, ska äta lunch om en timme ;). Så frukosten är ganska liten =).

Nu ska jag äta upp och sen ska jag fixa iordning mig, ska även se om jag hinner plugga lite.
Have a wonderful day <3.

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0