090922

Idag är det HÖST =(!! Det är grått och kallt (15 grader) ute. Det gäller att pälsa på sig lite mer när jag cyklar till skolan idag. Vad tråkigt...

Snart är det föreläsning och efter det stannar jag och A kvar i skolan och pluggar ett tag, jag har sagt till 16. Har med mig matlåda i form av pajen jag bjöd på i lördags. MUMS!! Sen är det bara hem och snajda om till löparkläder och bege mig ut. Kvällen ska ägnas åt att laga mat (fiskpinnar och potatismos), kolla på Idol och The mentalist, samt kanske läsa några sidor i boken (beroende på hur det går under eftermiddagen).

Vi kommer nog inte höras fören efter löprundan, för annars fastnar jag här framför datorn =P. Ha en bra dag så länge!!

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0