090921

Måndag!! Och på fredag åker vi till Göteborg <3. Haha...det är mina positiva tanke för att orka med veckan.

Vaknade av klockan vid 9, men orkade inte gå upp då. Sov en liten stund till, sen klev jag upp och bytte till rena lakan i sängen =) och åt frukost (likadan som igår). Satte mig med Personalekonomiboken och läste lite i den, sen bytte jag till att göra lite kalkyleringsuppgifter. Nu har jag hunnit byta om, sminka mig och "fixa" håret. Sitter och försöker få i mig lite lunch i form av en hamburgare, men jag är proppmätt =(. Åt frukost för en och en halv timme sen, så jag tycker väl att en liten hamburgare borde jag väl få i mig...men icke!

Ska strax iväg på föreläsning. Efter den blir det till att åka hem och sätta mig och läsa. Kanske blir en promenad vid ån om vädret håller i sig?! Vi får se...

Ha en fin dag!
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0