090920

Idag är det söndag och lika underbart väder som föregående dagar =)!! Har varit lite dålig på att ta vara på att solen skiner och det känns jättedumt =(. Man vet ju inte hur länge vi får njuta av den. Så därför började jag min "morgon" med stavgångsrundan som jag hade planerat. Det var jättevarmt och vackert att gå vid ån idag. Mycket människor i rörelse som utövar olika träningsformer. Skönt att förbränna lite pizza också ;). Har precis duschat och sitter nu och äter lite frukost i form av mammas goda tekaka, c-vitamin och ägg =).

Vid 2, alltså om 20 min, ska jag möta min vän A för en picknick vid ån =). Vad roligt att hon hade tid och lust att följa med mig, blev sååå glad. Så idag ska jag verkligen ta vara på solen.

Annars är dagen ganska lugn. Ska planera veckan som kommer, plugga och kolla några avsnitt Sex and the City. Sen är det ju kriminalserier-kväll ikväll ;), det ska jag inte missa!!

Ha en underbar dag och ta vara på solen =).
/Elin


Jag och A i fredags <3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0