090919

LÖRDAG =)!!! Och riktigt, riktigt fint väder. Det var det ju igår också, men i alla fall =P.
Satte mitt larm på 10 eftersom jag ville hinna städa undan allt från gårdagskvällen, diska och fixa maten. Jag gjorde en jättegod köttfärspaj (för första gången i mitt liv!) och till det lite sallad. Den bjöd jag mina föräldrar på när dem stannade här för lite lunch idag =). Väldigt roligt att dem tittade förbi! Vi tog en sväng på stan, kollade in alla tält med mat som är här i Linköping i helgen. Vi avslutade med varsin glass på Bosses glassbar, mums!!

Nu är nog föräldrarna snart i Göteborg och stannar där till på tisdag, sen invarderar jag och Richard staden på fredagen ;). Hehe...oss slipper den aldrig!! Längtar verkligen jättemycket till nästa helg, ska bli så roligt att åka iväg en sväng.

Håller för tillfället på att tvätta för fullt, försöker tömma den överfulla tvättkorgen lite ;). Borde även byta lakan i sängen, det får bli imorgon. Planen för eftermiddagen/kvällen blir en löprunda, någon rolig mat och några avsnitt Sex and the City!! (Mamma tog med boxen till mig idag, YEY!).

Morgondagen ska nog ägnas åt en stavrunda, plugg och ännu fler avsnitt av Sex and the City =). Richard ska spela innebandymatch, så jag kan lugnt ockupera tv:n =P. Haha...

Ha det fint!!
/Elin


(Jag i Richards solbrillor förra helgen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0