090917

Goood morgon Sverige!! Känner att jag är hyfsat pigg idag efter att ha sovit 8 timmar och 20 min typ ;). Ska försöka gå och lägga mig ännu tidigare ikväll, tänkte nämligen vara i bibblan vid 09 imorgon.

Planen för dagen är först föreläsning, sedan lunch och efter det skriva inlämningsuppgiften på datorn. På eftermiddagen är det sedan något som heter Tutopia (gamla studenter som hjälper oss med ekonomin), tänkte svänga förbi där en stund =). Blir sen hem och börja städa lägenheten, funderar på att ta sovrummet och badrummet idag och resten imorgon. Måste även komma på något skojsigt att äta, det är så svårt.

Nu ska jag kolla skolmailen och äta upp min frukost, sen är det bara att fixa sig inför skolan. Ha det!
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0