090913

Vaken efter 9,5 timmas sömn =D!! Äntligen har jag tagit mig tid att sova längre än 6-7 timmar ;) och det behövdes verkligen. Pojkvännen sover fortfarande =P, men jag var för pigg för att somna om. Dessutom vill jag ju inte att hela dagen ska försvinna! Vädret är inte på topp idag =(, det är 15 grader och molnigt, kommer säkert börja regna...men det gör inte så mycket =P. Vi ska ju vara inomhus och shoppa, jag ska vara inomhus och plugga samt städa (igen!) och att springa utomhus när det regnar är verkligen inte hela världen ;). Jag tycker bara att det är jobbigt när det regnar och man har "fel" kläder på sig när man ska cykla till eller från skolan =(. Förra hösten cyklade jag varje dag till skolan och som jag berättade regnade det ju väldigt mycket. Jag hade alltid jeans eller liknande på mig vilket resulterade i att jag gick runt med blöta byxor hela dagen...inte roligt!! Men nu har jag fått ett par regnbyxor av min snälla mamma, som garanterat kommer hjälpa mig mycket i höst ;). Har dessutom en ordentlig regnjacka, så jag är safe =).

Det blev rätt mycket dator igår kväll, samtidigt som vi kollade på en lite smått obehaglig film =S. Den slutade lyckligt, så det var ju bra ;). Nu ska jag se om jag kan få i mig lite frukost, magen kurrar och sen blir det "omsnajdning" till något snyggt =). Bussen går vid strax efter 13.

Hörs!!
/Elin

En till av mina favoriter i Idol 2009:


Vem är din favorit?? =)


Fredag 090911

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0