090911


Jag börjar mitt inlägg med att säga GRATTIS ÄLSKLING på födelsedagen <3!!!
Som ni kanske förstår är det denna fina tårta jag fixade igår ;). Tårtorna jag gjort under åren har sett lite olika ut, oftast med Richards namn på. Nu hade jag dock ingen ork, så det fick bli en originell idag. Fyllningen består av jordgubbar och vaniljvisp med daimkross i =). Mums!! Ska nog ta en bit senare.

Idag var jag uppe och skuttade vid halv 6, fixade iordning frukost och dekorerade tårtan. Sen sjöng jag så vackert jag bara kunde ;). Han blev jätteglad för alla presenterna han fick av mig =). Så nu får även ni veta vad paketen innehöll,


Kuvertet innehöll en weekendresa till Göteborg. Vi åker den 25 september och kommer tillbaka den 27:e. Vi ska bo på hotell i Nordstan =). Viii ska ha det så mysigt så!!!


Lite mest för att fylla ut =). Hans favoritgodis och favorittidning ;).

Nu är han på väg till Mjölby för sin praktik, själv ska jag bädda ner mig i sängen igen och sova 2 timmar till ;). Vi hörs när jag är på benen igen =)!!!

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0