090909

Jag ÄR en kvällsmänniska!! Jag har så svårt att slita mig från saker på kvällen för att jag aldrig känner mig tillräckligt trött för att gå och lägga mig =(. Jag skulle ibland önska att jag somnade som en stock vid tio, då skulle jag slippa det här problemet med att vara trött på morgonen istället ;). Samtidigt tycker jag helst om att börja skolan tidigt på morgonen, så att man får gå hem tidigt ;). Jag är lite svår på den punkten...=P.

Idag är det 090909...och jag ska till skolan och kalkylera som vanligt =(. Jag börjar ogilla denna vardag nu! Men fredag och lördag ska vara HELT kalkyleringsfria ;), får då har vi gäster i form av Richards syskon och på lördag joinar även Richards föräldrar oss =). Trevligt! Eller förresten, jag ska ju plugga kalkylering på fredag förmiddag...(men inte på eftermiddagen/kvällen =P). Aja, så är det i alla fall. Jag, A och L ska väl försöka komma någon vart med inlämningsuppgiften också...den är jättekrånglig! Jag har bestämt mig att vid halv fem får det vara nog ;), då ska jag hem och hoppa i träningskläderna och bege mig ut på en löprunda.

Dags att hoppa i lite kläder, sminka sig och packa ner matlådan...sen bär det av till G-huset!! See yá!!
/Elin


Blääää för detta just nu!! Jag vill ha sommarlov ;)... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0