090907

VAKEN!!! Eller jag har faktiskt varit vaken ett tag ;). Har hunnit få i mig lite frukost, snajdat om till en vardagsklädsel och läst klart kapitlet i Kalkylering. Blir ett kort inlägg för snart ska linserna i (och det var en vecka sen sist), sminket på och matlådan i väskan...sen är jag redo för dagen ;).

Idag har jag föreläsning till att börja med, sen tänkte jag sittar kvar några timmar extra i skolan och plugga. Har även en tanke på att gå en runda med stavarna efter skolan, men det beror lite på hur sent det blir. Har även träningsvärk från löprundan igår =P, snacka om otränad...Jaja, dags att ta tag i morgonsysslorna innan det är dags att bege sig!

Ha en fin dag!!! <3
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0