090905

Gooooood morgon i stugorna ;)! Idag är det LÖRDAG och solen skiner på oss mellan molnen =).

Igår valde jag att ha en datorfri dag, vilket då innebar att det inte blev något bloggande =(. Jag hade i alla fall en bra dag med mycket plugg och myskväll på det. Jag kom iväg till bibblan på förmiddagen och satt i 4,5 timme där. Det gick faktiskt helt okej igår =). Gick hem och sen vidare till Gina Tricot, där jag bytte ett par "byxor" och efter det vidare till Netto (mitt stamhak!). Så igår gjorde jag och Richard egen pizza som vi åt till middag, MUMS!! Till efterrätt blev det marängswiss, MUMS MUMS!! Vi flyttade även bort soffan och lade dit den uppblåsbara luftmadrassen framför tv:n och låg där och glodde på tv tills vi somnade. Det var en mycket NICE kväll =).

Idag ska jag baka bullar =). Har varit sugen på att baka något i evigheter, men det har bara inte blivit av. Så idag blir det bak-time. Just nu är Richard och handlar mjöl och jäst, så jag ska slänga i mig lite frukost innan jag snajdar om till min bak-outfit =P. Richard ska iväg till sina kompisar i eftermiddag och glo på fotboll, så jag har eftermiddag och kvällen för mig själv =). Då blir det STÄDA..., plugga, äta fiskbullar (Richard gillar verkligen INTE det) och potatis, måla naglarna ;) och äta bullar =D. Haha..Nice dag ;)! Imorgon blir det nog extremt mycket plugg om jag ska gå efter min "planering" =(, ska även försöka gå ut och springa en runda...det var EVIGHETER sen sist!

Nej, nu är det dags att fixa iordning lite och käka "brunch". Ha en FIN dag!
/Elin


Ellen och jag den 7 Augusti. En sjuuukt bra kväll! Saknar dig <3


Kommentarer
Postat av: Lacka

Elin! Vi mååste ta en fika, snart! :)

2009-09-05 @ 13:29:34
URL: http://lackalejon.blogg.se/
Postat av: Ellen

saknar dig också!! men vi ska planera resa sen :)

2009-09-05 @ 17:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0