090903

God kväll kära läsare!!

Idag har det varit en riktig pluggdag. Hade först lektion på morgonen i Excel och det gick väldigt mycket bättre den här gången =). Efter lektionen blev det lunch med några i klassen och sen gick jag iväg för att göra lite uppgifter. Framåt eftermiddagen var det dags för något som kallas Tutopia och det är då äldre studenter hjälper oss med ekonomin om vi har problem. Dock kände jag att det flyter på ok och att jag kan det mesta med hjälp av bokens förklaringar osv. =). När jag bestämde mig för att åka hem var klockan redan 17 och det ÖSregnade ute =(. Ni kommer se på min outfit att jag inte hade den mest lämpade outfiten för det vädret ;). Cyklade i alla fall hem och bytte om till träningskläder och regnjacka. Gissa vad jag gjorde sen? Jo, gick ut och gick såklart ;)! Kände mig jätteduktig och jag kan säga att jag nästan var ensam runt ån idag =). Mötte två killar som var ute och joggade, annars var det bara jag som var hurtbulle. Annars har kvällen fortlöpt som vanligt med god middag och slappa i soffan.

Nu ska jag kolla på CSI, skära upp lite morötter och paprika och fixa lite dipp =). Sedan blir det att läsa i Kalkyleringsboken och en kopp varm choklad ;). Hörs snart igen!

/Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0