ZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZz...

Är det mänskligt att vara såhär trött?

Jag har i alla fall försökt hålla igång hela dagen, men nu blev ögonlocken enormt tunga =(.
Jag har varit ganska trött och seg mest hela dagen, men som sagt så har jag gjort massa saker. Började med att gå på föreläsning i skolan, sedan köpa bok och efter det åkte jag till Tornby och Onoff. Hittade två supersnygga och bra mobiler som jag önskar mig i födelsedagspresent =).


LG KP500 - Jag tror att detta nog lite är min favorit =). Snygg va?? Och superbra pris!


Samsung S5230 - Den här är lite större i modellen, men trots det riktigt snygg =). Även mycket bra pris på denna!

Vilken gillar ni bäst?? Dem påminner ganska mycket om varandra, ellerhur :P??

Stannade även på ICA Maxi och handlade hem lite grann. Cyklade hem och diskade samt plockade undan och dammsög. Åt middag och sen blev jag jättelat :P. Ska snart börja läsa lite i den nya boken. Blir nog en tidig kväll ikväll =). Hoppas alla haft en bra måndag?

/Elin

Bara 3 dagar kvar tills jag åker till STHLM!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0