Trevligt trevligt!


Ville bara säga God Natt innan jag stänger av datorn =).
Har haft en jättebra dag. Har gjort lite ärenden på stan och fotat en hel del plagg som jag ska önska mig i födelsedagspresent (kommer upp imorgon!). Nu på kvällen har vi alltså haft middagsgäster som precis gick hem, en lyckad kväll helt enkelt. Bjöd på klyftpotatis och kyckling, mumsigt. Efter middagen blev det Idol och godis =).

Är ENORMT trött nu, så det ska bli skönt att sova. Kör på en ordentlig sovmorgon imorgon igen, har inte hunnit ikapp min missade sömn ännu =(.

Vill önska mina älskade föräldrar en underbar resa till Italien <3. Ses när ni kommer tillbaka!! Sthlm nästa helg =) =) =).
/Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0