Tjejmiddag

...nästa! Jag har längtat hela dagen =). Har suttit i skolan från 10 till 17, kom hem och plockade iordning lite och satte mig sedan här.

Jag och L i klassen har bestämt ett upplägg på hur vi ska plugga och jag tycker det känns ganska bra. Först ska vi sammanfatta boken och sen diskutera den. Så morgonen för mig imorgon ska gå åt till det och sen ska vi mötas i biblioteket vid lunch och sitta hela eftermiddagen. Blir nog bra det där!

Först ska jag umgås med E och Angelica på NH där vi ska käka middag och quiz:a =). Skönt (ta inte illa upp nu classmates) att umgås med några utanför klassen, slipper man kanske ekonomisnacket en stund ;).


Lite blåst ;)!

Har favoritblusen på mig, men ska alldeles strax byta ut den mot ett linne. Ska ha kjol och blommig jacka/tröja över =).

Nu ska jag ANDAS och bara slappna av ikväll...

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0