Sova?


Har haft en underbar kväll trots enorm trötthet =).

Träffade Annika vid halv 6 för middag och bio. Blev en kids meal för mig på Burger King :P (med morötter och leksak). Kände mig enormt vuxen när jag beställde ;). Det var mättnaden som talade och lite kunde jag allt proppa i mig. Åt och snackade om livet. Gick sedan till bion och köpte självklart med oss biopopcorn (ett måste på bion). Efter bion har det bara blivit dator och tv, en bra dag!

Filmen, Coco - livet före Chanel, var mycket bättre än vad jag trodde. Hade inga förhoppningar! Jag gillade att hon var så självständig och coolt manlig. En bra skådespelerska i rollen. Och jag förstår vad Julia pratar om när det gäller kläderna, otroligt vackra skapelser hon gjorde. Hon började ju med eleganta och annorlunda hattar. En film att se. Vad tyckte du som sett den??

Nu ska jag börja avrunda kvällen. Hoppas alla haft en underbar dag!
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0