Presenter <3

Pappa har ju varit i Kina för någon vecka sedan och då köpte han med sig lite fina presenter till oss andra i familjen. Mamma fick en supersnygg Peakjacka (är jätteavis) och en superfin Mulberry handväska. Sofie fick Converse och en sak som jag också fick...

...en Ipod touch =D.

Jag ska ladda in filmer och kolla internet på den =). Kan ju ta med den till skolan och blogga på rasten ;). Haha...

Jag fick även dessa snyggingar, vad tycks?
 
Uggs, baby ;). Haha...dem är supersköna och jättetuffa. Tror mamma är lite avis, men jag är avis på hennes jacka så då är vi lika :P. Vi får väl dela på dem ;).

Han köpte även ett par löpardojor som jag hade bett honom om =)!!


TACK snälla pappa =) <3.
/Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0