Mitt internet FUNGERAR =)


Nu är jag mig själv igen!!

Har haft en supermysig eftermiddag tillsammans med Annika =). Vi började med en promenad längs ån på en timme ungefär, solen sken och det var precis lagom temperatur i luften. Fortsatte mot fiket Cioccolata som ligger vid stora torget här i Linköping. Vi drack varm choklad med marshmallows och jag måste säga att den var grymt god!! Sedan fortsatte vi förbi Hemköp innan vi vinkade av varandra och gick hem.

Sprang ner till sista-minuten-brevlådan och postade iväg mina glasögon. Nu har jag bestämt mig för ett par, vilka det blev får ni se när dem dyker upp i min brevlåda =)!! Annars har jag hunnit prata lite med mamma och A samt "catchat" upp lite på internet. Man missar mycket på en dag utan internet :P.

Nu är det Criminal Minds, så jag måste skynda mig till tv:n! Hörs efter med ett längre inlägg. See yá!
/Elin  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0