Min Önskelista

Nu till det jag tjatat om i flera dagar, min önskelista ;).

 
Den här jättesnygga västen ligger högt upp på min önskelista =). Snygg va? Från Gina Tricot!

 
En riktigt snygg jeansskjorta i lite längre modell som jag nog provat tre gånger utan att köpa =(. Men nu kan jag ju faktiskt önska mig den =D!!! Vill ha =). Även denna från Gina Tricot.

 
En grovstickad, supermysig långtröja att ha över leggings och stövlar i höst! Varm och skön när temperaturen går mot minusgrader. Gissa vart den kommer ifrån ;)? Gina Tricot såklart!

 
En jätteläcker och modern klänning som jag skulle matcha med strumpbyxor och höga klackar!! Från Gina.


En riktigt snygg skinnhandske att ha i vinterkylan. Elegant med en liten detalj, meee like. Från Lindex.

 
En JÄTTESNYGG väst (självklart i fuskpäls) som jag skulle matcha till svart tröja och jeans. Denna passar mig bra eftersom jag inte är så bekväm i att bära päls och då är denna ganska liten och diskret =). Från Vila.


En ursnygg glansig, liten bag/väska som jag skulle bära med mig på stan, till skolan eller när jag åker hem =). Från Gina.

Detta är några av dem sakerna jag önskar mig i födelsedagspresent. På listan finns även en mobiltelefon (står högst upp), en ursnygg klocka (visar bild sen), boots från Scorett (se här!) osv.

/Elin

Kommentarer
Postat av: Sofie

Västen och skjortan var fina :)

2009-10-26 @ 12:40:38
URL: http://scratchcard.blogg.se/
Postat av: Julia

ah, kanonfina grejer! gina is the shit! längtar till fredag! <33

2009-10-26 @ 14:53:57
URL: http://juliaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0