Lördagsmys <3

Nu har jag precis kollat klart på CSI Miami. Känner att jag snart ska börja avrunda kvällen så att jag orkar upp hyfsat imorgon och plugga. Blir nog en heldag externredovisning, Yey! =(. Kanske ska försöka mig ut på en promenad också, måste få frisk luft. Vi får se hur jag mår imorgon. Nu är det ganska lugnt, har inte ont i halsen, men jag pratar lite konstigt.

Dagen har tillbringats i Ikano. Vi började med att springa in på Gina Tricot där jag köpte ett svart och ett vitt långt linne samt svarta leggings. Detta var kläder som jag verkligen behövde (!). Fortsatte sedan till IKEA där Richard handlade korv, dricka och glass och jag tog en glass. Fick med oss chips och delikatobollar till kvällen också. Allt för 42 kr. IKEA fastfood är bra =). Sedan avslutade vi med att handla massor av mat på Willys.

När vi kom till gratisbussens hållplats hade den precis åkt =(, jag hade kollat på fel hållplats...segt!!! Så vi gick till den riktiga busshållplatsen istället och fick betala för att komma hem idag, men men, my bad. Kom hem vid halv fem och plockade upp alla varor. Hade glömt handla lite till middagen ikväll så vi sprang iväg till Hemköp. Efter det har vi bara varit hemma =). Gjorde hemmagjord pizza, mums, och kollade på matchen mellan Sverige och Danmark. Tråkigt att Sverige förlorade =(...jag tycker endast fotboll är roligt när Sverige spelar :P. Haha...eller VM gillar jag ju ;). Och sen har jag alltså sett CSI Miami.

Kom på att jag inte beställt mina glasögon ännu =S. Måste scanna in receptet i datorn, så jag bör nog göra det nu. Vill verkligen ha dem innan tentan!!! Ok, det blir min syssla innan sovtime...

Hörs imorgon.
/Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0