Just 2 days left...

Sedan är detta över, i alla fall för en stund =).

Idag har det varit en söndag full av plugg, men även mycket skratt. Jag började med att läsa lite i boken imorse. Efter det var det biblioteket som gällde fram till 15 när vi kände oss så klara som vi kan bli med inlämningsuppgiften. Jag och L fortsatte till ett café där vi åt toast och sedan fortsatte med kalkyleringen. Vi satt där till 20 och sedan "gav vi upp" för dagen. Kände att det var stopp i min lilla hjärna efter det.

Kom hem och vände nästan i dörren då jag och Richard sprang iväg till mataffären. Handlade lite kampanjprodukter samt frukt. Och nu sitter jag här...som vanligt ;).

Är MEGAtrött och ska nu stänga av datorn och gå och lägga mig. Det blir en låååång dag med plugg imorgon också, ska möta tjejerna vid 9...så det blir inte mycket sömn i natt heller. Jag längtar till på torsdag när jag får sova ut =).

Jag längtar till massor av saker efter tentan! Jag vill sooooova, träna, shoppa, fixa här hemma, träffa Annika, åke hem till Sthlm och så...ska bli sååååå skönt när detta är över.

Då jag inte är foto-snygg idag ;) så får det bli lite bilder från i torsdags with the girls =).


OOOOOOtroligt fina tjejer!!!! Har sååå roligt med dem =). Eve och Angelica.


Meee...ifrågasätt inte vad jag gör ;).


Hahahaha...gott med efterrätt <3.

Dags att sova NU!!! Sov gott.
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0