God natt <3


Ville bara säga God natt innan jag stänger av datorn =).
Det har varit en väldigt lugn kväll (kom inte hem fören kvart över sju) med dator och tv. Nu ska jag skriva en packlista, plocka fram lite kläder och sedan gå och lägga mig med mitt "yra" huvud =(. Hjälp mig hålla tummarna för att det är borta imorgon =)!!!

Jag LÄNGTAR verkligen till helgen (har jag sagt det förr?). Det blir en långhelg med massor av roligt inplanerat i Sthlm =). Måste även läsa en del, men främst ska helgen ägnas åt nära och kära. På torsdag kväll ska jag träffa Ellen <3. Vi ska handla lite mys och snacka strunt tillsammans, ska bli jätteroligt! På fredagen blir det lunch och stan med Julia, ser verkligen fram emot att träffa henne =). Och resten av helgen ska ägnas åt familjen. Börjar med en systerdag på lördag, blir antingen mässa eller kista ;). På kvällen kommer mamma och pappa hem från Italien och då ska vi bjuda dem på middag =). Ska bli såååå roligt att träffa dem igen <3.

Så som ni ser är min helg fullspäckad, vad ska ni hitta på?

/Elin


Kommentarer
Postat av: Julia

Förstår att du är glad, längtar jag med!

2009-10-28 @ 20:28:50
URL: http://juliaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0