Girls just wanna have fun =)


Efter en mycket trevlig kväll/natt så sitter jag här med samma kopp som i morse, självklart med honungsvatten ;)!!

Har som sagt varit på sittning och sen fortsatte kvällen på HG (Herrgårn). Det var en Herr- och damsittning vilket innbär att man sitter alla "damer" i ett rum och alla "herrar" i ett och idag var som sagt temat fantomen på HG. Jag bar en svart mask med paljetter, bilder kommer upp imorgon. Hade supertrevligt tillsammans med ettorna och klassen =), sköna människor som läser "mitt" program ;).

Sitter nu här i soffan i pyjamas redo att gå och lägga mig. Har fått i mig ett par mackor, vatten och nu varmt vatten med honung. Halsen strejkar och jag kan knappt prata =(. Har faktiskt klarat mig ganska bra under dagen. Drack två koppar te på bibblan idag vilket säkert var bra. Tog även en ipren för att slippa känna mig så hängig. Ska bli superskönt med en fortsatt lugn helg och vi börjar med en sovmorgon imorgon ;). Sov gott!!

/Elin

Kommentarer
Postat av: Rebecca

krya på dig :)

2009-10-10 @ 03:38:06
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0