Gäsp...

...det blev en ganska sen kväll idag också =(!! Tyvärr är det ju för att jag inte är överdrivet trött efter att ha sovit hela förmiddagen =P. Dessutom har jag varit riktigt effektiv på kvällen.

Jag har faktiskt prioriterat bort plugg ikväll och lagt fokus på att få fint och fräscht här hemma igen. Det har varit riktigt smutsigt här ett tag och jag har ju varit borta två helger i rad, vilket resulterat i att det inte dammsugits, dammats eller städats på toaletten. Så det behövdes, MINST sagt!! Det tog 2 timmar...

Har samtidigt kört 2 maskiner tvätt och diskat efter middagen. Segade mig efter förra inlägget och kom iväg på löprundan vid halv 6. Körde sit-ups, stretchade och duschade efteråt. Sedan gick jag till mataffären och handlade lite nödvändigheter.

Då jag är så stressad nu för tiden så behöver jag motionen extra mycket. Därför ska jag planera in några löppass och stavgångspass i veckan. Borde egentligen gå på gym eller core för att träna upp ryggen ordentligt. Men jag kör på uteträning så länge som det bara går =). Ska försöka köra tre pass löpning och ett eller två pass stavgång den här veckan. Det ger mig så mycket mer energi att orka med dagarna.

Nu ska jag avrunda och stänga av datorn!! Sov gott.
/Elin


Jag och supersöta S i Örebro <3. (Ser ni vad det regnar i bakgrunden!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0