Bulle i ugnen

Haha...NEJ, jag är inte gravid ;). Men lilla pojkvännen har bakat bullar idag och han hade visst tagit kort på sin jättebulle med min kamera :P, kolla här;


Haha...han är så stolt =). Den var väldigt god också!!

Fastnade som vanligt framför tv:n, jag hann även diska lite och fixa mig inför att sova. Ska alldeles strax släcka för kvällen, men är inte så trött =(. Imorgon är det Herr- och damsittning och det ska bli JÄTTEkul! Temat är fantomen på HG och vi alla ska bära mask. Jag köpte en när jag var i Göteborg, har inte provat den sen dess. Kommer se lite smårolig ut i den, men men...:P. Hoppas bara det inte regnar som det gjort ikväll för det är en bra bit att cykla. Med finsminkning, finklänning, håruppsättning och klackskor är det ingen höjdare =S. Vi håller tummarna för att det är uppehåll imorgon. På morgonen blir det först plugg med A och L i bibblan.

Jag har en ny craving. I somras var det Keso, men nu är det Turkisk yoghurt med müsli och honung. Mums!

Jag äter två skålar om dagen nu för tiden ;). Haha...men det är så gott, prova!

Nu ska jag släcka. Sov gott.
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0