White trash

God kväll allesammans!
Idag har det varit en riktig segdag för min del. Det har varit grått och tråkigt ute samtidigt som det regnat nästan hela dagen. Jag kände därför för att ta en riktig slappsöndag =).

Vaknade vid halv ett (halv tolv, vintertid) och låg och drog mig ganska länge. Klev upp, käkade lite frukost och fastnade framför tv:n. Sedan var jag tillbaka i sängen igen :P. Somnade om och vaknade efter en timme, då kände jag att det inte dög att ligga i sängen hela dagen. Hoppade i mjukiskläder och gick ut på en långpromenad. Träffade C på vägen så vi tog sällskap en liten bit. Kom hem och duschade och fick middagen serverad av pojkvännen. Sen har jag legat som fastklistrad i soffan med en ordentlig huvudvärk =(. Skönt att i alla fall inte känna sig stressad, utan bara andas och återhämta sig ;).

Gårdagen var jätterolig =). Tack A och L för en rolig fest och god mat! Det togs mycket bilder och jag sammanfattar kvällen med orden "snyggare människor får man leta efter" ;).


Jag i min otroligt snygga outfit för kvällen. Om någon vill veta så är det kläder från Gina Tricot och H&M ;).


Jag och min "tvilling" för kvällen ;).


H och H. Snyggingar :P.


Jag och H ;).


Jag och L =).


Såhär snyggt dansar man om man är gravid :P.


C och födelsedagsbarnet A. Hett ;)!


Avslutar med en snyggingbild på mig...HubbaBubba!

OBS!!! För alla nya eller er som inte känner mig så är jag inte gravid och jag röker inte en riktig cigarett!!! Jag var bara utklädd till White trash igår =). Och för min "tvilling" gäller samma sak ;). No smokers här =).

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0