091031

Lördag och en riktig slappdag för min del =)!

Kvällen hos E igår var supermysig. Jag blev bjuden på otroligt god middag, vi gick en promenad, pratade och kollade på tv =). Allt var verkligen toppen tills yrseln och illamåendet kom tillbaka =S. Vi började avrunda kvällen i hyfsad tid och jag kunde inte somna. Låg och vred och vände på mig i flera timmar =(. Låg jag på ett sätt så snurrade hela rummet, låg jag på ett annat sätt så mådde jag jätteilla. Tillslut gick jag upp och ringde Richard, jag visste inte vad jag skulle ta mig till =(. Somnade vid halv 4 och gick upp vid strax innan 10 idag. Alltså inte många timmars sömn i natt heller.

Vi åt frukost och sen gick vi ut på en kort promenad. Packade ihop mina saker och åkte hem till lägenheten. Gick och la mig direkt och sov i 3 timmar =). Det var skönt och välbehövligt! Annars har jag bara varit och handlat lite mat till kvällen och pluggat. Ska alldeles strax gå ner och dammsuga samt börja med maten. Strax innan sju ska jag iväg till Arlanda för att hämta mamma och pappa =D. Längtar!!!

I kväll ska jag försöka lägga mig i hyfsad tid och sen sova tills jag vaknar imorgon. Är så trött på att må så här hela tiden =(. Skärpning från min sida. Jag har redan stressat ner ganska mycket, men måste gå i steg och inte ha så höga förväntningar.

Dags att göra lite nytta. Ha det gott!
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0